جستجو برای:
  • خانه
  • خدمات و راهکارها
    • سرویس ثبت شرکت و برند
    • پکیچ ست هویت سازمانی
    • طراحی و تولید بسته بندی
    • طراحی سایت و اپلیکیشن
      • طراحی سایت شرکتی
      • سرویس هویت فضای دیجیتال
      • طراحی سایت سازمانی (فروشگاهی)
  • بلاگ
  • درباره ما
    • کاتالوگ
    • پروژه ها
    • سیاست هاوقوانین
  • ارتباط با ما
 

ورود

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

هنوز عضو نشده اید؟ عضویت در سایت
0
ورود به حساب
  • خانه
  • خدمات و راهکارها
    • سرویس ثبت شرکت و برند
    • پکیچ ست هویت سازمانی
    • طراحی و تولید بسته بندی
    • طراحی سایت و اپلیکیشن
      • طراحی سایت شرکتی
      • سرویس هویت فضای دیجیتال
      • طراحی سایت سازمانی (فروشگاهی)
  • بلاگ
  • درباره ما
    • کاتالوگ
    • پروژه ها
    • سیاست هاوقوانین
  • ارتباط با ما
0
ورود به حساب

پکیچ ست سازمانی به همراه طراحی سایت شرکتی

خانهدپارتمان تبلیغات و بازاریابیطراحی ست سازمانیپکیچ ست سازمانی به همراه طراحی سایت شرکتی

50,000,000 تومان

افزودن به علاقه مندی

توضیحات محصول


برندینگ
در ابتدا باید به تعریف برند بپردازیم:
واژه برند ریشه در زبان مردم اسکاندیناوی در شمال اروپا دارد. آن‌ها که به شغل دامداری مشغول بوده‌اند دام‌های خود را با داغ زدن بر روی پوستشان نشانه‌گذاری می‌کرده‌ و به این کار Brandr می‌گفته‌اند. آن‌ها با این کار دام‌های خود را متفاوت از دام‌های دیگران کرده و نوعی سیستم متمایز سازی را پیاده می‌کرده‌اند.
با گذشت زمان کم‌کم مفهوم برند گسترش و توسعه بیشتری پیدا کرد. تا آن‌جا که این روزها برند مفهومی بسیار فراتر از نام تجاری و لوگو دارد. حتی گاهی اوقات برای اشاره به محصولات و خدماتی برتر و خاص از عنوان برند استفاده می‌شود. زمانی هم برای اشاره به وعده و شعار‌یک محصول از این واژه بهره می‌گیریم

اجزای برند
قطب نمای برند: قطب نمای برند خلاصه‌ای از اساسی‌ترین حقایق مربوط به نام تجاری شماست.
فرهنگ شرکت: فرهنگ شرکت‌یا فرهنگ سازمانی، گروهی از اهداف جمعی الهام بخش است که برند شما را به سمت‌یک مسیر خاص هدایت می‌کند.
شخصیت برند: شخصیت برند طیف وسیعی از افکار، احساسات و الگوهای رفتاری است که به صورت ذاتی با آن در ارتباط هستند. شخصیت برندها شامل انحصاری‌ترین و اختصاصی‌ترین ویژگی‌های هر نام تجاری است.
معماری برند: معماری برند‌یک سیستم هماهنگ از نام‌ها، رنگ‌ها، نمادها و ویژگی‌های بصری است که برندها‌یا نمادهای تجاری به کمک آنها تعریف می‌شوند.
نام و شعار:نام و شعار‌یک برند، عواملی برای شناخته شدن و انحصاری نشان دادن‌یک شرکت در‌یک زمینه خاص است.
هویت برند:هویت برند چیزی فراتر از لوگوی‌یک کسب‌و‌‌کار است. این هویت نشان‌دهنده انعطاف‌پذیری بصری نام تجاری در رابطه با استراتژی‌ها و موقعیت‌های مختلف است. این هویت تمامی ویژگی‌های تعریف شده برای برندها را شامل می‌شود، از جمله شخصیت، شعار سازمان و هدف‌گذاری.

دپارتمان گرافیک:

امروزه رقابت بین کسب و کارها، ایجاب میکند جلوه‌ی بصری خدمات و محصولات خود را با کیفیت بالا و در فضای مدرن، به مشتریان خود عرضه نمایند.

طراحی بسته بندی محصول:

جذابیت های چگونگی بسته بندی‌یک محصول ممکن است، موجب جلب توجه مشتری در زمان خرید به محصول شود. به همین دلیل، بسیاری از شرکت ها تحقیقات گسترده ای برای طرح، رنگ و نوع بسته بندی محصول انجام می دهند، که این توجه هات باعث جلب نظر بیشتر مشتری و جذابیت کالا شود . بسته بندی باید مصرف کننده را برای استفاده از محصول ترغیب کند و نقش مهمی برای به تصویر کشیدن اطلاعات در مورد محصول نیز ایفا کند.

بسته بندی مهم‌ترین شکل تبلیغات است که در حساس‌ترین مرحله از خرید، مجال عرض‌اندام می‌یابد؛ درست لحظه‌ای که مشتری اقدام به خرید می‌کند.

طراحی ست اداری:

ست های اداری حرفه ای اغلب‌یکی از اولین روش های برقراری تماس با مشتریان بالقوه هستند. وقتی قرار است‌یک ست اداری طراحی شود، باید افکار و جزئیات زیادی را به آن وارد کرد. ست های اداری نقش مهمی در تقویت هویت برند‌یک شرکت دارد. تمام مواردی که از طرف‌یک شرکت به مشتریان ( مانند نامه ها، پاکت نامه، فولدر تبلیغاتی و فاکتور ) ارسال می شود، باید‌یک هویت منسجم و قابل تشخیص برای شرکت ایجاد کنند.

طراحی و چاپ کارت ویزیت (دورو سلفن دورگرد 90 در 60 میلیمتر)

طراحی و چاپ سربرگ A4 یک رو

طراحی و چاپ تراکت تحریر A6 سرچسب‌دار

طراجی و چاپ پاکت نامه

طراحی و چاپ لیبل یووی قالبدار با طرح دلخواه

سایت

این پکیچ ایرسا شامل ارایه نسخه برند بوک ایرسا و بسته ست سازمانی ایرسا به همراه 2000 عدد از هر محصول و سایت شرکتی

دپارتمان دیجیتال ایرسا:

بازاریابی دیجیتال:

دیجیتال مارکتینگ شامل تمامی افعال و تلاشهای بازاریابی است که، با اینترنت و‌یا سایر دستگاه الکترونیکی انجام می‌شود

.نقش دیجیتال مارکتینگ در‌یک شرکت چیست؟

به طور معمول، بازاریابی سنتی، ممکن است در تبلیغات چاپی، ارتباط تلفنی و‌یا بازاریابی فیزیکی فعالیت داشته باشد. اما دیجیتال مارکتینگ به صورت آنلاین و الکترونیکی انجام می‌شود. این‌یعنی می‌توان هزاران فرصت را برای معرفی هزاران برند، با کمترین هزینه انجام داد.

v تدوین استراتژی های بازاریابی

v مدیریت دارایی های دیجیتال

v تولید محتوای خلاقانه

v طراحی هویت فضای مجازی

v طراحی سایت

v طراحی اپلیکیشن

 

 به همراه طراحی سایت شرکتی برای سازمان شما

نمونه خلق ست سازمانی ایرسا طراحی ست سازمانی

نمونه خلق ست سازمانی ایرسا

خلــق نــام تجــاری، تــلاش بــرای شناســاندن آن و ایجــاد اطمینــان در مشــریان، بزرگتریــن هــدف کســب و کارهــا مــی باشــد. توجــه بــه رقبــا و تــلاش متخصصــان ایــن حــوزه، بــرای تدویــن اســتراتژی برندســازی موفــق، تمامــی کســب و کارهــای نوپــا را بــه برندســازی و یــا حتــی ری برندینــگ و خلــق نــام تجــاری منحصربفــرد خودشــان جهــت تعامــل بیشــتر بــا مشــتریان وادار میکنــد.

نمونه اقدامات هویت فضای مجازی طراحی هویت فضای مجازی

نمونه اقدامات هویت فضای مجازی

سرویس تولید محتوا و هویت فضای مجازی به دلیل فراگیربودن و توسعه بسیار زیاد شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی یکی از نیازهای هر برند و شرکتی برای شناخته شدن بیشتر است و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی در معرفی برند و محصولات داشته باشد و به صورت روزانه با کاربران ارتباط برقرار کرد.

نمونه طراحی اپلیکیشن و سایت طراحی اپلیکیشن و سایت

نمونه طراحی اپلیکیشن و سایت

در مجموعه ایرسابرندینک متناسب با  موضوع سازمان شما و پس از مشاوره و دریافت اطلاعات مورد نیاز سایت سازمان شما طراحی (از صفر تا صد) می‌شود. طراحی و ظاهر سایت متناسب با موضوع سازمان شما صورت می‌گیرد تا عصر دیجیتال و علم دیجیتال مارکرتینگ بتواند آغاز گر درآمدی نوین برای شما باشد..

نمونه طراحی و تولید بسته بندی طراحی و تولید بسته بندی

نمونه طراحی و تولید بسته بندی

خلــق نــام تجــاری، تــلاش بــرای شناســاندن آن و ایجــاد اطمینــان در مشــریان، بزرگتریــن هــدف کســب و کارهــا مــی باشــد. توجــه بــه رقبــا و تــلاش متخصصــان ایــن حــوزه، بــرای تدویــن اســتراتژی برندســازی موفــق، تمامــی کســب و کارهــای نوپــا را بــه برندســازی و یــا حتــی ری برندینــگ و خلــق نــام تجــاری منحصربفــرد خودشــان جهــت تعامــل بیشــتر بــا مشــتریان وادار میکنــد.

برچسب: irsabranding ارایه نیاز های سازمانی ایرسا برندینگ

محصولات مرتبط

پکیچ ست سازمانی

برندینگدر ابتدا باید به تعریف برند بپردازیم:واژه برند ریشه در زبان مردم اسکاندیناوی در شمال اروپا دارد. آن‌ها که به…

30,000,000 تومان

طراحی سایت شرکتی

در مجموعه ایرسابرندینک متناسب با کسب و کار شما و پس از مشاوره و دریافت اطلاعات مورد نیاز سایت کسب و کار شما طراحی (از صفر تا صد) می‌شود. طراحی و ظاهر سایت متناسب با موضوع کسب و کار شما صورت می‌گیرد.

30,000,000 تومان

سرویس محتوا و تبلیغات (هویت فضای دیجیتال)

برندینگ در ابتدا باید به تعریف برند بپردازیم: واژه برند ریشه در زبان مردم اسکاندیناوی در شمال اروپا دارد. آن‌ها…

8,000,000 تومان

سرویس تغییرات شرکت و برند

ثبت تغییرات شرکت بعد از تاسیس شرکت، ممکن است موسسین (سهامداران) تصمیم به ایجاد تغییراتی در شرکت بگیرند که این…

10,000,000 تومان
شرکت داده کاوان ایرسا (IRSA BRANDING)
  •  

     با یاری ایزد منان و بنام ایران ، شرکت داده کاوان ایرسا، در راستای ماموریت و چشم انداز خود، با تکیه بر دانش متخصصین ایرانـی، مشـتری مـداری را سـرلوحه تمامـی فعالیـت هـای خـود قـرار داده اسـت تـا بـا تولید علـم و ایجـاد تجربه ی جدیـد سـبک زندگـی دیجیتـال، محیطـ مشـارکتی درون سـازمانی و رضایـت مشـتریان را سـرمایه عظیـم بدست آورده ی خـود، بدانـد. 

  • تهران خیابان انقلاب نبش خیابان زارع پلاک 120 واحد 112
  • 021-91016564
  • info@irsa.city
همراه ایرسا شوید!

logo-samandehi

کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت داده کاوان ایرسا می باشد.

کپی رایت © 2019- شهر ایرسا
مشاوره تلفنی رایگان

درخواست مشاوره رایگان

مشاوره

02191016564

در صورت نیاز به مشاوره می توانید فرم را تکمیل نمایید و یا با ما در ارتباط باشید.

جستجو

جستجو با زدن Enter و بستن با زدن ESC